torstai 11. syyskuuta 2014

Elämäni korut



Elämäni korut - ne tärkeimmät, merkityksellisimmät. 

Ensin elämääni on tullut mieheni, laitettakoon siis järjestyksessä kihla- ja vihkisormukset 

riviin ensin.


Tiesin aina, että kun menen kihloihin ja naimisiin, haluan paksut sormukset.

Kihlamme ovat 7 mm ja vihkisormukseni 8 mm.

Päivääkään en ole vihkisormuksen valintaa katunut, 

sormus on jo poistuneesta Jukka Ailion mallistosta. 

Edelleen se on mielestäni kaunein,

mitä olen nähnyt. Yhä valitsisin samoin.

Usein pidän myös vihkisormusta pelkästään.


Kalevalan äiti-lapsikorun sain lahjaksi mieheltäni sen vuoden jouluna kun poikamme syntyi.

Poikakin tietää, että "tämä koru kertoo siitä, että minä oon syntyny". 

Koru on minulle äärimmäisen tärkeä, onhan se yksi side rakkaaseen lapseeni. <3

Oma perhe ja äitiys ovat kalleimmat lahjat, jotka elämä on minulle antanut.


Minulle tärkeää on se, että korussa on jokin ajatus tai yhteys, side.










2 kommenttia:

  1. Minunkin koruista juuri nämä samat ovat tärkeimpiä. Kihla ja vihkisormus sekä juurikin samainen kalevala-koru. :). Kauniit sormukset!

    VastaaPoista